söndag 8 juli 2012

MOT GOTLAND!

Äntligen är vi påväg! Har längtat sjukt mycket till denhär resan, alla fyra en hel vecka och att få se Gotland igen. Vi startar mot Åbo ikväll och tar morgonbåten till Sthlm, sen ner till Nynäshamn där nästa båt går vid midnatt, alltså är vi framme i Visby runt 3 på natten. Nyckeln till lägenheten får vi först kl 6 på tisdagsmorgonen och först då får vi sova igen. Hemresan ser likadan ut så blir inte mycket till sömn här inte men jag lovar att det absolut är värt det! (Dvs, sålänge ingen somnar vid ratten) Hursomhelst så blir det en bloggpaus tills vi är på hemmaplan igen, rättare sagt måndagen den 16:e. 


Bjuder på en gammal bild från när jag kom hem från praktiken i Gotland. Här har Kiika och Mena nyss mött upp mig i Sthlm och utan dom skulle jag antagligen fått en hjärtinfarkt pga panik. Sthlms motorvägar i rusningstid kombinerat med en usel gps och tidspress är ingen höjdare för brudar från landet. Nåja, Vi hörs  om en vecka, Ha det fint sålänge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

skooooj KENZA SKA JU DIT OCKSÅ !!!

Ida sa...

Förvånar mig inte, men träffa ingen kenza där :)