onsdag 5 september 2012

Ljusare tider

Vissa dagar känner jag mig lycklig och helt tillfreds med tillvaron. Idag är en sån dag!
Jag stortrivs i min lägenhet och skulle inte byta bort den även om den är gammal och har sina fel och brister. Jag stortrivs på mitt nya jobb och med mina nya arbetskollegor och det känns inte tungt och jobbigt att stiga upp och köra iväg dit. (Visst har jag ibland trivts på min gamla avd. men måste erkänna att mitt psyke inte är tillräckligt starkt för att umgås med minnessjuka så mycket.)
Så medan jag har humöret på topp ska jag åka hem och fortsätta med lägenheten. Har varit och handlat mera inrednig, målarfärg och penslar så här ska fantasin flöda!

Man får hitta lösningar när armarna är för slutkörda:

2 kommentarer:

. sa...

hahahahahah awesome!!! :'DD

Mikaela sa...

:D:D Lolll