onsdag 2 maj 2012

Gotland bokad!

För exakt två år sen var jag påväg till Gotland för att göra min praktik där. Blev förälskad förrän jag ens kört i land och när jag skulle åka hem satt jag och snyftade i bilen, så mycket kärlek var det. Nu är en lägenhet bokad så i Juli åker jag dit igen och denhär gången har jag alla mina tre tjejer med mig. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar! Hade redan tappat hoppet om att vi nånsin skulle komma oss iväg eftersom det är supersvårt att hitta boende om man är såhär sent ute, men nu är det klart! Fast helst skulle jag förstås slippa att återuppleva stockholms galna motorvägar.
  

2 kommentarer:

Anonym sa...

vem e dina tjejer ? hur länge ska ni stanna där och vad ska ni göra där ? =)) jäätte fint ser det ju ut å va där åtm !!

Ida sa...

Mina tjejer e dom ni sett mest av här på bloggen.(Mela,mena&Kiika)
vi är där en vecka och hittar nog på en massa skoj! :) Ja, otroligt fint där så absolut värt att åka dit!