onsdag 9 maj 2012

Inåtvänt

Det finns alltså en orsak till varför jag inte blev byggare. Hursomhelst satt jag vid farsans till klockan två inatt och bannades över de tre stolarna jag fick ihop tillslut. Efter några timmar hade lägenheten förändrats helt men har fortfarande lite möbler som ska ihop ännu, då utan min hjälp.


Jag åkte ju egentligen med till Tampere för att shoppa loss, men just när man står i Ikea ringer ännu en man och bjuder ut sin lägenhet så helt plötsligt kanske jag har en liten(!) lägenhet snart eftersom det var okej för honom att bara hyra ut den under sommaren. Så där stod man färdigt i Ikea utan att kunna köpa en massa inredning när jag fortfarande inte sett lägenheten och bestämt mig, och sen ville jag inte slösa upp hela lönen på kläder ifall att det blir av. Nåja, kom hem med en hel del sist och slutligen så visar det här i ett senare skede. Nu iväg till jobbet!

Inga kommentarer: