måndag 25 juni 2012

Hjärnsläpp

Vilken helt otroligt underbart amazing dag det har varit! För det första trampade jag förstås sönder brillorna, sen när jag är påväg körande mot jeppis kommer jag på att hey jag skulle ju till kokkola.. När jag tagit mig till kokkola och hittat några klädplagg och står i kassan för att betala har jag ingen plånbok med mig, Alltså fick jag hoppa i bilen och köra hem efter den. Så det blev över 50 km onödigt körande bara pga glömska. Då jag sen kom hem märker jag ju att jag glömt köpa nya solbrillor och till råga på allt har jag lyckats köpa en topp i storlek L istället för xs. Hur jag lyckades med det har jag ingen aning om. Fint så!
Som tur har jag bara två nattskiften kvar och sen får denna yrboll vila upp hjärnan i två veckor.


5 kommentarer:

Anonym sa...

haha du e roooli XD

Anonym sa...

Haha, skönt att veta att ja int är ända rållo kvinno :D

Ida sa...

He ju skrämmand :D

Anonym sa...

he e no he men man blir van efter en stund :D

Ida sa...

Hahah om du säjr he så ;)