tisdag 26 juni 2012

Varsågoda

Eftersom jag nyss beställde tid till frissan (tur att man har en moster som har frisörsalong)så kan jag lika bra föreviga mitt hår här! Lag i tre stycken anti-yellow masker imorse så nu är iallafall det pissgula borta men kom nog snabbt fram till att jag varken passar eller trivs som blondin. Så nu behöver jag alltså bara stå ut fram till fredag. Har inte funderat hur jag ska färga det men vi kommer väl fram till nåt.
Roligt att testa vad man trivs i eller inte.





14 kommentarer:

Anonym sa...

du passar ju hur bra som helst i e ju :D

Ida sa...

hahah tacknu, men man e ba så ovan :D

Anonym sa...

Du passar ju nog jättebra me blont hår! E de int kul me lite variation? ;)

Ida sa...

Tack! jovisst e de :D men nu e de misslyckad å fortfarande lite gulorange underst så de ska åtgärdas ;)

Mikaela sa...

du e gorrrnett som blond-frass !;)

Ida sa...

va snällt sagt nissi ;)

Alice sa...

du ska ha ljuuus!! is int fara å rör e namejr nu :D

Ida sa...

Ha rej beställd tid! >) fast ska ba fixas liti så no lämnar he ganska blond :P

Anonym sa...

Hehe... ska man tro på dede? :P

Ida sa...

Tro på vad?

Anonym sa...

Tro på att de "ska ba fixas LITI"? ;)

Anonym sa...

Ups... såg att de had kommi bildbevis å.. Å dede lite stämd nog! Men du överraska med att de blev åt blondare hålle... Bra blev de i alla fall =)

Ida sa...

Japp, måst ju pröv på om blondiner har roligare ;) Nejmen ska no i me mörka slingor ännu :)

Anonym sa...

Tja ja läser varge dag va du skriver älskar allt får ja typ reklamera dig på fb snälla du e så vacker