fredag 1 juni 2012

Tack för allt

Idag var sista dagen jag fick träna vid sportis, imorgon är det stängt. Känns riktigt surt och nästan sorgligt faktist! fastän jag inte tyckte om gymmet i början blev det ändå som ett andra hem tillslut, det är ju ändå där man fått avreagera sig, fått tankarna på andra håll och bara vara utan att bry sig i omvärlden. Dessutom var  det ju det ända gymmet för bara kvinnor. Och ja, jag föredrar att träna utan att ha en massa män runtom mig, om inte annat så tränar man bättre när man inte har några snyggingar att vila ögonen på.
Men nu blir det alltså att söka sig till ett annat gym då, Snyft.


4 kommentarer:

Marion sa...

alltså vadå? har sportis gym slutat??? :O :(

Ida sa...

Jaa sad but true :( om du har kort dit så får du använd upp de på jeppisgym.
Men som tur kmr ju EasyFit ti jeppis i September :)

Marion sa...

Nej inte har jag det.. men jag hade ju tänkt skaffa kort dit ifall vi flyttar norrut tillbaka! :( Va e EasyFit för nå då? E de bara kvinnor där då istället?

Ida sa...

Ajdå, för sent nu iaf! :P Nä de no för både och, men myki billigare än tex jeppisgym :)