måndag 9 april 2012

Lessen i ögat

Först lider man av PMS av högsta grad och ska ha choklad, alltså kör man till Sale i kållby och kommer några minuter för sent så dom hunnit stänga, sen när man är hemma igen märker man att hela sminkväskan antagligen ramlat ur bilen för den finns ingenstans. Kör tillbaka och hittar ingenting vilket betyder att jag måste köpa nytt allting, och då menar jag verkligen allt! Som att det inte räcker med att smink kostar en hel del så hade jag ju en hel massa annat i den också tex. smycken, pincetter, penslar å såna grejs så det känns lagom skojigt. Men chokladen fick jag iallafall. Har haft hela snåla släktet hit ikväll så har ätit för sju stycken och lite till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stakars dig! Kan tänka mig hur de känns! Bra åtminstone att du fick choko..

Hoppas att öronpropparna hjälper di å sova en lugn natt å att du får en bättre start på nästa vecka! Ny vecka - Nya möjligheter =)

Ida sa...

Haha tack! :)