torsdag 19 april 2012

Upphittat

Antar att du blev lite snopen när du skulle klä av dig förrän du gick till sängs och märkte att trosorna var borta? men oroa dig inte tjejen, du har glömt dom i solariet. Eller jag hoppas ägaren var en tjej.

Fast nu var det inte underkläder jag skulle skriva om utan jag skulle berätta vad jag gjorde inatt på dom två timmarna jag fick tag i sömnen. Jag drömde helt enkelt att jag var arg på min dåvarande kille och gav igen genom att kissa i hans säng. (Alltså inte i verkligheten) Det är alltså en orsak till varför jag inte är nåt flickvänsmaterial. Dessutom tror jag det är min galne vän kiika som får mig att drömma om sånt genom sin äggkastarhistoria. Nåja nog om det, nu håller ögonen på att rulla runt pga trötthet så godnatt med er!


7 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha :DD

Marion sa...

Hmmm, inte vet jag hur man glömmer sina trosor riktigt men säkert går det också...
Ni låter som om ni är ganska elaka mot era ex- och Ida- det betyder ju att ni nog kan vara Flickvänsmaterial MEN absolut inte EXFlickvänsmaterial xD

Ida sa...

De va int mitt ex å int Kiikas ex heller så.. ;P

Alice sa...

Ja såg å di fö na da san, tänka fota å lägg i bloggen :D Men he bövsta ju tå int tå du jooooooi

Ida sa...

haha äntå va di tin! :D

Alice sa...

så big ass har ja nu int =))

Ida sa...

janå ja vejt int, ja proa int dom na ja :P