fredag 6 april 2012

Räddare i nöden

Ibland har man absolut ingen lust, tid eller ork att ta fram rakhyveln. Idag var en sån dag så passade på att inviga dessa svartingar istället för shortsen och ingen behövde påpeka att jag faktist härstammar från apsläktet. Nåja, Inte riktigt så illa var det men hatar den oskrivna regeln (spec. under vintern) att man alltid ska gå runt med nyvaxade ben. Ja killar, välkommen till tjejvärlden, vi är också rätt mysiga! Nåja, körde mig helslut på löpbandet och crosstrainern idag så blev inte så mycket till styrketräning fastän det var det jag var ute efter. Efter gymmet svängde jag in till farsans och blev bjuden på en rejäl kvällsmåltid.


Och sen då? ja, Ska iväg och hämta bilen fastän det är mitt i natten. Skulle hämta den på onsdagskvällen då den egentligen skulle vara klar, men där stod den orörd så fick ringa och påminna att den ska vara klar nästa dag istället. Sen ikväll när jag skulle hämta den var den inlåst i hallen så fick ännu en gång ringa och kolla läget. Men nu borde den vara utsläppt, lös och färdig! Hejhej.

Inga kommentarer: