söndag 12 augusti 2012

Off to jeppis

Kom nyss från jobbet och ska sticka iväg till stan på kaffe med melus. Blir andra dagen jag går ut bland folk med håret nere. Ni minns när jag skrev att håret rök? Det första jag gjorde när jag kom från Gotland var att klicka hem hårförlängning och kapa av allt det torra efter blonderingen. Sen dess har jag alltid haft upp det eller haft i förlängningen eftersom jag vantrivs med kort och hade tänkt fortsätta så tills det växt ut. Fast har tröttnat på att sätta fast clipsen varje gång jag ska nånstans så nu ser det ut såhär. Alla vill väl se yngre ut?!


4 kommentarer:

Nathalie sa...

Men du passa ju! He ju nog lite skönt att ha kort hår efter att man har haft långt en lång tid, bara man vänjer se :D

Begi sa...

jistas, du lika ju mamm min -ganska många år :O

Begi sa...

adä bruk säg ge ofta men nu tycker tom jag he :O men tu e grann fö he ;)

Ida sa...

N: Tack nu! Men yess, he no skönt me kort äntå :D
B: Haha, Janå he föst tar ja som en komplimang ;)