lördag 11 augusti 2012

Vuxenpoäng

Har tagit ett kliv in i vuxenvärlden idag! Jag bestämde mig helt enkelt för att nu ska jag lära mig dricka kaffe så har tvingat i mig hela två svarta kaffekoppar, båda två orsakade grimaser i världsklass. Varför jag ens försöker lära mig? jo, det är väldigt störande att alltid vara den enda personen som inte dricker kaffe och jag har ingen lust att alltid vara den som besvär folk när man e dit på besök då dom ''bara'' har vatten att bjuda på annars (vilket inte alls stör mig.)Så för artighetens och bekvämlighetens skull får jag ta mig i kragen och lära mig tycka om den kanske mest avskyvärda smaken som finns.





Annars ska ni ha en fin helg. Själv jobbar jag alla dagar och ska försöka vända på dygnet och jobba morgonskifte imrn. Gissar att mina kaffekoppar inte hjälper mig på traven att få tag i sömnen.

5 kommentarer:

E sa...

Lägg mjölk i så smakar e betär! :)

Ida sa...

Vejt, men tänk om dom int råkar ha mjölk att bjud på? tå ere igen sama problem :D

Anonym sa...

Nåmen vem har nu int mjölk ti lägg i kaffi...? :P

Anonym sa...

anonym: jag om mjöltze tar slut?

Ida sa...

Säg he!?