lördag 17 mars 2012

kellog's mardröm

Inatt fick jag en tatuering över hela högra armen, och det var inte vilken gadd som helst utan sjävaste tuppen från kellog's Corn flakes som dessutom var i färg! Min arm såg också ut som en man som bodybuildat i över 30 år. Så gissa om det var skönt att vakna, inse att tatueringen inte finns och att armen fortfarande ser ut som min. Ännu skönare var det att med gott samvete skippa träningen idag. Jag har föresten gått upp 1,5 kg sen jag började träna på gym.


Nu är klockan halv 3 och jag ligger fortfarande och drar mig under täcket. Skärpning!

2 kommentarer:

Marion sa...

Bra du gar upp :) Betyder du böri få na muskler o na ti bygg muskler av de ;) När va e du börja träna? (O ja orkar inte kommentera alla inlägg så önskar trevlig Umeåresa nu på samma gång!)

Ida sa...

Ja he ska väl va så ;) hömm, kondition ha ja ju träna läng men styrke ba typ na måna :) Tacktack!