torsdag 1 mars 2012

Svar på era frågor!

Anonym: Favoritmat?
Oj, Hade du frågat samma fråga för nåt år sen hade jag svarat bröd, nästan det enda jag åt som mat.
Nu är jag däremot världens matvrak och äter det mesta. Förutom brödkanter och fläsk förstås!

 
Anonym: Är du singel?
Jepp!
 
Anonym: Vill du ha barn när du blir äldre? Och hur gammal vill du vara isåfall då? Fin blogg :)
Barn e inget som jag planerat in i mitt liv inom den närmsta tiden, men nångång i framtiden vill jag antagligen känna på hur det är att vara mamma. Åldern spelar nog ingen roll.

Anonym: Bor du ensam?
Nej jag bor med mamma och småsyskonen i Lepplax. Det gör jag för att jag inte har nån aning om var jag ska börja jobba/studera och känns onödigt att flytta för bara några månader. Dessutom jobbar jag ju i Kronoby nu så jag skulle få 20 km längre till jobbet om jag flyttade tillbaks till jeppis. Men självklart saknar jag verkligen att få ha nåt eget och kunna vara ifred närsomhelst, men att få bo billigare och inte behöva göra mat varenda dag är inget man tackar nej till heller.
 
Anonym: Har du pojkvän? (eller är det näära? ;) )
Har du haft sex?
Festar du mycket?
Varifrån får du allt roligt du skriver? haha jag tycker du använder så roliga meningar och skriver så maan bara inte kan sluta läsa bloggen! ;) Härlig blogg! :D
Nej jag har ingen pojkvän (och nej det är knappast nära heller.)
Jo, det har jag.
Nej, Eller det beror förstås på hur du menar. Självklart är jag ut med tjejerna en hel del och har skoj, men alkoholen har jag inga problem att lämna bort. Jag är dum från förut och behöver inte bli dummare och göra mer idiotiska saker än vad jag redan gör. Sen har jag aldrig gillat sånt som förstör kroppen så jag varken röker, snusar eller dricker kaffe heller. (tror inte kaffe förstör så mkt men vill ändå inte bli beroende av det.) Kul att du gillar bloggen!

 
Anonym: Vikt?
Vikten har alltid varit en privat sak för mig, och den behöver inte jämföras med andras.
 
Anonym: Vad tkr du om att dina föräldrar är särbo och varför?
Jag tycker inget speciellt alls om det. Det har blivit en vanesak och känns nästan lika naturligt och normalt som att dom inte skulle vara det. Självklart hoppas man ju att det inte alltid ska vara så, och min syn på förhållanden har givetvist fått sig en törn. Men som sagt, det är inget jag går och funderar på om dagarna.
 
Anonym: Jag tycker du har blivit otroligt smal...har du gått ner i vikt? :) Du e sjukt snygg :)
Nja, en del kilon har väl lämnat på efterkälken längs vägen, men dom lär hinna ikapp ännu. Och det kommer en dag då man märker att dom tighta favoritjeansen ser ut som pojkbyxor, att inga kläder passar när man ska shoppa, alla former så gott som försvunnit och hela garderoben behöver bytas ut. Då önskar man nog tillbaks några kilon. Men tack ska du ha!
 
Anonym: Måst nu bara säg att du har riktit braa'n blogg. hu tror du ditt liv ser ut om 10 år? :)
Tack så mycket! Jag har absolut ingen aning. Lever jag då ännu hoppas jag på att jag är lycklig, har ett jobb där jag stormtrivs, gör något meningsfullt eller reser runt världen och ser mig omkring.
 
Sådärja, hoppas ni är nöjda med svaren! (Såklart får ni fortsätta fråga om ni vill.) Nu har jag nio timmar kvar av nattskiftet att försöka hålla mig vaken efter en lång men rolig dag. Ciao!

Inga kommentarer: