fredag 16 mars 2012

Visste ni?

..Att jag kan svälja en penna? Målet är ett svärd. I know, Mina talanger är endera äcklig eller konstiga, men det passar mig alldeles utmärkt!

Och vet ni vad? Jag är ledig 9 dagar i sträck nu! (Ska visserligen jobba in allt sen så dom två efterföljande veckorna är smockfulla.) Anyway, för några dagar sen fanns det hur många sista minuten resor som helst, och nu när jag äntligen fick lön och kollade så är alla slut! Taskigt läge säger jag. Så här sitter jag med beslutsångest om vart jag ska ta vägen. Jag klättrar uppför väggarna av att vara ledig mer än en dag så får se hur dethär går. (kan ju iofs sitta hemma och öva vidare med att svälja pennor..)

4 kommentarer:

Marion sa...

Om int du reser iväg na langt kan du kanske komma på kaffe :)?

Ida sa...

ja tror ja far ti umeå så vi får isåfall ta e en annan gång. Iallafall måst vi ta e före lill*n kommer :D

Mikaela sa...

are u crejsi , woman :D

Ida sa...

no shit :D