måndag 20 februari 2012

Back on track

Här har ni mig igen efter några dagars uppehåll. Vi har verkligen haft en superhelg i Ruka och det har varit så skönt att inte ha nånting med internet att göra. ( Hem kom vi ju igen fastän vi trodde vi skulle lämna dit på motorvägen i snöyran!) Jag tänker inte dra nån större historia här från helgen, och bilderna klipper jag ihop till en film istället för att ladda upp alla här. Så den får ni förhoppningsvist se imorgon.

    Vår mysiga stuga. 

Nu sitter jag här och myser i en stor badrock efter att ha varit på en lång kvällslänk med Molly för att rätta till formen efter allt smått och gott i helgen. Kändes så skönt att få ut all energi trots avsaknaden av musik (mobilen) och blodiga tår när jag kom hem pga lördagens barfota-tur på löpbandet som gav lite stryk åt fötterna. Nåja, nu väntar en låång skönhetssömn så Godnatt med er!

Inga kommentarer: