torsdag 2 februari 2012

Härligt med vinter.

Jag håller på att gå sönder av rastlöshet pga finska istiden. Man slipper ju ingenstans och fast man skulle slippa skulle man ändå inte frivilligt sticka näsan utanför dörren. Min bil håller dessutom på att klappa ihop i denhär kylan. Imorse påväg till jobbet kändes det som att sitta i en känguru, så mycket flög jag upp och ner i sätet. (dåjust tyckte jag det var rätt roligt och satt mest och fnissade åt det) Sen på hemvägen hoppade femmans växel ur när jag kommer i 100 km/h. Det lät så hemskt så jag grät lite inombords. Ska dessutom hämta hem morsan ikväll eftersom hennes bil inte startade, så hamnar ni i en kilometerlång bilkö med en golf som är först i kön och kör i 50 km/h så är det bara jag.
 
Nåja, Tog tag i städningen istället för att få tiden att gå. Gav upp efter att ha gått in i en spegel så tånageln bröts och efter att ha tappat en låda full med små knappar.

Inga kommentarer: