onsdag 8 februari 2012

Jag kommer bli biff!

Fick en glad nyhet när jag åkte till jobbet igår. Äntligen betalar jobbet när man vill skaffa gymkort! Kunde inte passat in på ett bättre tillfälle nu när jag för en gångs skull fått konditionen på topp men så smäller kölden till och gör mig soffliggande i veckor. Så frågan är bara, vilket gym är bäst här i jeppis? Har tröttnat på att träna vid Sportis eftersom det känns som att hela gymmet är i behov av en helrenovering samt nya maskiner. Så vill nån hänga med till ett annat gym är de bara å säg till!

8 kommentarer:

Marion sa...

Hmmm, ja hoppas du int på allvar menar bli som dina bilder i inlägget xD
Sportis e de enda ja gick till medan jag bodde där o stortrivdes... Men hede Fitness Club dit mot nya K-butiken såg iallafall väldigt fräscht och bra ut då jag var dit med nå klienter.

Ida sa...

Int precis :D Jo, Sportis e ju helt okej såläng man gar på passe, men ska man styrketräna gilla ja int alls gymmi :P Javet så står mellan jeppis å Fitness :)

Jonna sa...

Bara att säg till tå du far å träna så hänger jag me vart du än far! :) behöver heilt klart träna efter en måna me skräpmat i usa :p

Ida sa...

Great! Va föredrar du, Jeppis eller fitness? Ingen skillnad fö mej. Har myki jobb å far ti ruka nästa viko men ja borda hinn på månda ifall du sku ha passligt då? Antar att du har myki å berätt ;)

Jonna sa...

Ja har aldri vari ti hede "ny" Jeppis, så he sku vara kul att pröv! :D Ja jobbar ti 2 på månda tror ja så ifall e passar så sku vi kuna fara efter he :) haha å nee, int har ja så värst myki ti koma mee, men tu kanske har? :D

Ida sa...

Okey,men tå far vi tid :D ja slutar runt halv 3 men ja eju i krombi så he tar ju en stund före ja e i stan men om int du har brått nastans? :) hehe ne he no så döött som e ba kan va :D

Jonna sa...

Okej men mellan 3 å halv 4 vi gymme ifall du int ska hem emellan? Vi kan ju ringas sen på månda! :)

Ida sa...

låter bra! yep :D