måndag 27 februari 2012

Mot jeppis

Såfort jag orkar släpa mig ur sängen ska jag sticka iväg till gymmet, sen blir det mörkerkörning och tillsist och handla lite mat. Och nu ska jag avslöja att jag ser faktist framemot både mörkerkörningen och halkbanan, bara för att jag äntligen kommer att träffa på lite folk. Mitt liv känns rätt osocialt för tillfället iochmed att jag jobbar dom flesta helgerna och är ledig då andra jobbar. Så gott som 80% av folket jag träffar på är ju över 70 år förutom familjen. Just därför skulle jag absolut inte tacka nej till studielivet igen. Frågan är bara vad man ska börja studera? Men det vi som ett senare problem, Ciao!

2 kommentarer:

Mikaela sa...

Know the feelin, man byri känn se rätt åderförkalka ti sita me 80+are heila daga :p

Ida sa...

Nää du sa he! :D