tisdag 7 februari 2012

I-landsproblmen

Lovar mig själv att undvika höghus så långt det går när jag söker lägenhet. Jag som trodde dethär huset var det tystaste man kunde hitta fick tillslut lägenhetsdrömmarna att gå i kras.
Gjorde det bästa av situationen och hittade några bomullspinnar som jag stal bomullen från och stoppade öronen full. När jag sen vaknade och trodde jag hade tagit bort allt hörde jag fortfarande jättedåligt. Blev helt i panik när jag förstod att bomullen krypit sig långt in mot hjärnan. Stort tack till nålen och pincetten!

Inatt får jag äntligen sticka iväg till jobbet efter tre rastlösa lediga dagar. Har dessutom med mig en manlig studerande så jag får ge över grovjobbet till honom.  
  

2 kommentarer:

Marion sa...

Har du så tur att d e en snygg studerand o? ;-D Ja vill ha ett hus!

Ida sa...

Ska int uttryck me nå närmari, man vet ju aldri vem som läser ens blogg men hursomhelst e no åldersskillnaden för stor ;) Yes, ett eget hus e no enda rätta!