tisdag 28 februari 2012

Frågestund!

Nu sticker jag, mela, mena och Kika iväg till Vasa, (Alltså Kikas) och sover över där tills imorgon. (Blir antagligen sista gången vi är alla fyra förrän sommaren? Helt sjukt konstigt. Vår Melus lämnar oss här och drar iväg till andra sidan jorden i hela tre månader. Kommer att sakna henne som sjutton!)
Men som sagt, Sålänge jag är i Vasa kan ni ta och passa på att fråga om det är nåt ni funderar över så svarar jag när jag är tillbaks. Ha de fint sålänge!

(ändrade inställningarna så ni kan fråga anonymt)

10 kommentarer:

Sara Louise Snellman sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

favoritmat?

Anonym sa...

är du singel?

Anonym sa...

Vill du ha barn när du blir äldre?
Och hur gammal vill du vara isåfall då?

Fin blogg :)

Anonym sa...

Bor du ensam?

Anonym sa...

Har du pojkvän? (eller är det näära? ;) )
Har du haft sex?
Festar du mycket?
Varifrån får du allt roligt du skriver?
haha jag tycker du använder så roliga meningar och skriver så maan bara inte kan sluta läsa bloggen! ;)
Härlig blogg! :D

Anonym sa...

Vikt?

Anonym sa...

Vad tkr du om att dina föräldrar är särbo och varför-

Anonym sa...

Jag tycker du har blivit otroligt smal...har du gått ner i vikt? :) Du e sjukt snygg :)

Anonym sa...

måst nu bara säg att du har riktit braa'n blogg.
hu tror du ditt liv ser ut om 10? år? :)